miercuri, 29 august 2012

Inceputul


           Salutare si bine ati venit pe blogul meu. 
           Ma numesc Bajenaru Dorian Viorel, nascut in data de 25 aprilie 1986, zodia taur. Am terminat Facultatea Spiru Haret la sectia Relatii Internationale si Studii Europene, dar ca peste tot in Romania nu prea poti face mare lucru cu diploma. Sunt din Constanta orasul frumos de la malul marii care vara este plin de miscare. 
           Ieri 28 august 2012 mi-am lansat blogul, dar abia azi am inceput sa scriu ceva. 
           Deocamdata tema blogului este in test, dar daca cineva poate veni cu idei imi poate lasa un comment si vedem ce putem face. 

2 comentarii:

  1. bine ai venit pe blogspot Dorian! sper sa te tii de blog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper si eu ;))...o sa fac tot posibilul. trebuie sa-i dau inca de cap si nu prea reusesc. dar usor usor ma descurc eu

      Ștergere